🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

سلام من سیده فاطمه هستم
اینجا رو برای حرف و حدیث و بحث و خاطرات طلبگی درست کردم البته بیشتر مباحث سیاسی و انقلابی مطرح میشه دیگه ببخشید اگه خسته میشید :-)
همچنین بنده طلبه ی سطح دو، حوزه ی قم هستم و در جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان و مشاوره و جواب شبهه و سؤالات طبی در خدمت اهلبیت(ع) و شما بزرگواران هستم ان شاءالله
نکته:👇👇
۱. صلواتهایی که در ادامه ی پستها گذاشته شده هدیه ای ست برای اهلبیت(ع) وحضرت عباس(ع) و مادرشان ام البنین و حضرت مهدی(عج) و شهدا: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲. تبادل داریم فقط با خانمها
۳. باعرض معذرت آقایون لینک نمیشن ولی ورودشون جایز هست، فقط با اجازه لینکشون پاک میشه بخاطر بعضی از مسائل و درصورت نیاز اسمشون هم
۴. انتقادی دارید با کمال میل پذیرا هستم

بایگانی

💟طب سنتی💟

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ


سلام علیکم امروز اومدم براتون یه ماسکی معرفی کنم که خودمم چندبار انجام دادم و خیلی راضی بودم، یکی از دوستای مامانمو میشناسم، از نوجوانیش تا به الان عادت به زدن این ماسک، اونم آخر شب....
این ماسک پوست رو صاف و روشن و زیبا میکنه
من خودمم وقتی میزنم، واقعا پوستمو براق و صاف میکنه، البته خودم نمیگما، اطرافیانمم اینو میفهمند، البته نوع زدنش هم قلق داره
خب بسه دیگه، خیلی تعریف و تمجید کردم برم سر اصل مطلب :-))))
این ماسکی که معرفی کردم، چیزی نیست جز تخم مــــ🥚ــــرغ😂
خب برای این کار شما به یک تخم مرغ نیاز دارید، فرقی نمیکنه محلی باشه یا کارخونه ای، ولی برای اینکه ارزون دربیاد هممون کارخونه ای بزنید☺️
سفیده و زرده شو جدا میکنید🍳
بعد سفیده رو انقد بزنید تا بشه رو پوستتون راحت پخشش کنید🍜
من خودم کمتر هم میزنم تا بتونم لایه کلفتی رو روی صورتم بپوشونم😊
بعد از اون میتونید به صورتتون بزنید ✋البته اینجا یک نکته بگم:👇
بعضی ها در اینجا چیزهای مختلفی به تخم مرغ اضافه میکنند، مثل آبلیموی تازه که منم گاهی بهش میزنم ولی وقتی آبلیمو یا هرچی دیگه اضافه کردید کمتر هم بزنید بهتره...
مواد دیگه ای مثل شیر، آب سیب زمینی، آب پیاز یا خیار و.... هم میتونید اضافه کنید 👈البته نسبتش کمتر از تخم مرغ باشه ها مثلا چند قطره☺️ (مثلا به نیت۱۴ معصوم ۱۴ قطره :-))) )
.
مرحله بعد، شما کل صورتتون رو یک لایه کامل تخم میزنید، اینجا دوکار میتونید انجام بدید:👇
👈یا مواد رو میزنید به کل صورتتون و بعد از اینکه کاملا خشک شد میشورید
.
👈یا یک لایه بزنید، بعد یک لایه دستمال کاغذی رو به شکل نواری برش بدید و مثل ماسک کل صورتتون رو بپوشونید و به آرامی دوباره یک لایه از ماسک رو روی اون ماسک تخم مرغ و دستمال تون بمالید و یک لایه دستمال دیگه هم میتونید اضافه کنید و الا نیازی نیست.
با روش دوم جوشهای سرسیاه سطحی فقط یا هرمواد اضافی که به سطح پوست چسبیده رو هم خارج میکنه....
.
بعد مرحله آخر، مثل این عکسی که گذاشتم، دستمال رو از یک گوشه ای به آرامی میکشید و در آخر صورتتون رو با صابون زیتونی سنتی بشویید
(عکس محجبه نبود کارتونی گذاشتم، اینم اگه بدحجاب ببخشید دیگه 😞)
.
🍀نکته ی مهم اینکه: هیچوقت و هیچوقت، ماسکها رو داخل دور چشم نزنید، چون پوست چشم خیلی حساس هست، ان شاءالله جلسه بعد برای پوست چشم هم نکاتی میگم

خب اینم از ماسک امروزمون اگر سؤال بود درخدمتم، ایده های خوبتون رو که مجرب هم هست بفرستید تا دوستان استفاده کنند☺️
فعلا یاعلی!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶
بانو انقلابی

نظرات  (۱)

۲۶ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۴ دختـرِ بی بی
تشکر جات فراووون...
یاعلی
پاسخ:
خواهش
یاعلی !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی