🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

سلام من سیده فاطمه هستم
اینجا رو برای حرف و حدیث و بحث و خاطرات طلبگی درست کردم البته بیشتر مباحث سیاسی و انقلابی مطرح میشه دیگه ببخشید اگه خسته میشید :-)
همچنین بنده طلبه ی سطح دو، حوزه ی قم هستم و در جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان و مشاوره و جواب شبهه و سؤالات طبی در خدمت اهلبیت(ع) و شما بزرگواران هستم ان شاءالله
نکته:👇👇
۱. صلواتهایی که در ادامه ی پستها گذاشته شده هدیه ای ست برای اهلبیت(ع) وحضرت عباس(ع) و مادرشان ام البنین و حضرت مهدی(عج) و شهدا: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲. تبادل داریم فقط با خانمها
۳. باعرض معذرت آقایون لینک نمیشن ولی ورودشون جایز هست، فقط با اجازه لینکشون پاک میشه بخاطر بعضی از مسائل و درصورت نیاز اسمشون هم
۴. انتقادی دارید با کمال میل پذیرا هستم

بایگانی

🌹بانوی انقلابی🌹

يكشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۵۷ ب.ظ

خیلی بدِ اعتماد کسی شکسته بشه
مخصوصا اگه اون کسی باشه، که امام علی(ع) اسمش رو ریحانه میگذارند.
وقتی اعتماد ریحانه شکسته بشه، دیگه چطور میخوایی درستش کنی؟؟
زنها آدمهایی هستند که طبق طبیعت خودشون خلق شدند و زندگی میکنند، حالا اگه زنی از طبیعت خودش خارج بشه، دیگه نمیتونی اونو به طبیعت واقعیش فرا بخوانی، چون اون دیگه خودش نیست
مگه اینکه علی وار، اعتمادشو جلب کنی که اینم غیر ممکنه....
حالا من خارج از اسلام حرفمو میزنم و ساده میگم اینکه تو زندگی باید لیلی و مجنون وار زندگی کرد تا قدر همه آدمهای اطرافمون رو بدونیم و از همه مهمتر خدای خودمون رو بشناسیم

کاش دنیامون و آدمامون، همگی عاشق بودند اینطوری هیچوقت نفاق و دو رویی و دروغگویی بی محبتی نبود

اینها پاره ای از تجربیاتم بود، بقول استادم هر شکستنی رو سخت میشه درستش کرد، حتی علم طب هم درمانی در این قضیه نداره
هعی خدا
خودت که میدونی، از دلم خبر داری؟؟؟

فقط همین که این قلبم خیلی درد داره....

شب بخیر.

 

 

 

 

التمس دعا! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
بانو انقلابی