🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

سلام من سیده فاطمه هستم
اینجا رو برای حرف و حدیث و بحث و خاطرات طلبگی درست کردم البته بیشتر مباحث سیاسی و انقلابی مطرح میشه دیگه ببخشید اگه خسته میشید :-)
همچنین بنده طلبه ی سطح دو، حوزه ی قم هستم و در جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان و مشاوره و جواب شبهه و سؤالات طبی در خدمت اهلبیت(ع) و شما بزرگواران هستم ان شاءالله
نکته:👇👇
۱. صلواتهایی که در ادامه ی پستها گذاشته شده هدیه ای ست برای اهلبیت(ع) وحضرت عباس(ع) و مادرشان ام البنین و حضرت مهدی(عج) و شهدا: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲. تبادل داریم فقط با خانمها
۳. باعرض معذرت آقایون لینک نمیشن ولی ورودشون جایز هست، فقط با اجازه لینکشون پاک میشه بخاطر بعضی از مسائل و درصورت نیاز اسمشون هم
۴. انتقادی دارید با کمال میل پذیرا هستم

بایگانی

اخبار آمریکا، لهستان، ایران، عراق، ترکیه

چهارشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۵۹ ق.ظ

سلام دوستان، تصمیم گرفتم رؤزهای فرد اخبار بذارم براتون و روزهای زوج نکات طبی، باز اگر پیشنهاد یا انتقاداتی داشتید بفرمایید
.
🔸نخست وزیر عراق در دیدار وزیر خارجه بر توسعه روابط کشورش با ایران تاکید کرد(به کوریه آمریکا :-))) ) .
🔸 سخنگوی وزارت خارجه: نشست ضد ایرانی لهستان تلاش آمریکا برای تفرقه در اتحادیه اروپا در قبال ایران است(اخه این آمریکا چه گیری به ایران داده، یه روز نیست این ترامپ آروم و قرار نداشته بدبخت فلک زده :-))) ) .
🔸ترامپ در پیامی ترکیه را تهدید کرد: اگر به هم‌پیمانان واشنگتن در سوریه حمله کند از فشار اقتصادی آمریکا در امان نخواهد ماند(یادتونه ترکیه درخواست دیدار اون یارویی که از آمریکا اومده بود رد کرده بود، حالتا ترامپ سوخته :-)))) )
.
اخبار این دو سه شب هست و همچنین حادثه ی هواپیمایی که اتفاق افتاد به خانواده شان تسلیت عرض میکنم😢😔 .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۶
بانو انقلابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی