🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

🌷بانوی انقلابی🌷

طلبه انقلابی و ولایی

سلام من سیده فاطمه هستم
اینجا رو برای حرف و حدیث و بحث و خاطرات طلبگی درست کردم البته بیشتر مباحث سیاسی و انقلابی مطرح میشه دیگه ببخشید اگه خسته میشید :-)
همچنین بنده طلبه ی سطح دو، حوزه ی قم هستم و در جهت پاسخگویی به سؤالات شرعی بانوان و مشاوره و جواب شبهه و سؤالات طبی در خدمت اهلبیت(ع) و شما بزرگواران هستم ان شاءالله
نکته:👇👇
۱. صلواتهایی که در ادامه ی پستها گذاشته شده هدیه ای ست برای اهلبیت(ع) وحضرت عباس(ع) و مادرشان ام البنین و حضرت مهدی(عج) و شهدا: اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
۲. تبادل داریم فقط با خانمها
۳. باعرض معذرت آقایون لینک نمیشن ولی ورودشون جایز هست، فقط با اجازه لینکشون پاک میشه بخاطر بعضی از مسائل و درصورت نیاز اسمشون هم
۴. انتقادی دارید با کمال میل پذیرا هستم

بایگانی

نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن؛مارتین گریفیتس در روسیه گفت: راه حل بحران یمن جز از طریق تفاهم بین طرف‌های یمنی و بدون دخالت خارجی محقق نخواهد شد

🔸بانک مرکزی روسیه با کاهش 22 درصدی سهم دلار آمریکا در ذخایر ارزی این کشور ۱۰۰ میلیارد دلار از ذخایر ارزی این کشور را به یورو، ین و یوآن تبدیل کرد

🔸وزیر خارجه هند: بندر چابهار ایران قابل‌ اعتمادترین مسیر تجاری برای انتقال کالا به افغانستان و دیگر کشورهای منطقه است.

🔸وزیر خزانه داری پاکستان: اسلام آباد به دنبال روابط راهبردی پایدار با ایران است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۳
بانو انقلابی

نظرات  (۱)

۲۴ دی ۹۷ ، ۱۱:۱۷ دختـرِ بی بی
سلام علیک و رحمت الله
اومدی اینجا امکاناتش رو دیدی دیگه بلاگفا نمیری
بهر حال ممنون عزیزم که اومدی

پاسخ:
سلام عزیزم، آره خوبه واقعا پیشرفته ست ولی وبلاگ رو باهاش بزرگ شدیم :-) 
حالا فعلا تو سه جا هستم نمیرم :-))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی